Ważne: Strona "strefamasazu.pl" wykorzystuje pliki cookies!

W ramach strony internetowej "strefamasazu.pl" stosujemy pliki cookies w celu świadczenia usług na najwyższym poziomie, w sposób przystosowany do indywidualnych wymagań odbiorców. Dalsze korzystanie z witryny bez zmiany ustawień przeglądarki dotyczących cookies oznacza, że będą one zapisywane na Twoim urządzeniu. W dowolnym momencie możesz zmienić ustawienia dotyczące plików cookies. Więcej szczegółów znajdziesz w "Polityce prywatności". Dowiedz się więcej

Rozumiem i akceptuje
serwis gwarancyjny i transport

Z cyklu: Poradnik kupującego, czyli 10 rzeczy, które powinieneś wiedzieć o Fotelach Masujących Nedo (cz.5)

To już ostatni wpis z naszego cyklu „Poradnika kupującego (…)”. Dzisiaj dowiesz się od nas jak funkcjonuje serwis gwarancyjny oraz jak rozwiązaliśmy kwestię transportu.

Jeśli nie znaleźliście w naszym cyklu odpowiedzi na nurtujące Was pytania - zachęcamy do kontaktu. Zawsze chętnie służymy pomocą 😊

Serwis gwarancyjny

Opiekę serwisową, przy wypożyczeniach, świadczymy w systemie door to door, co oznacza, że nasz pracownik przyjeżdża do klienta osobiście. Jeśli pojawi się problem techniczny lub awaria to, zgodnie z podpisaną umową, w ciągu 4 dni roboczych od poinformowania nas o zaistniałej sytuacji, przyjeżdżamy by usunąć usterkę lub wymienić niesprawny fotel na działający. Dla firm lub osób, które zdecydują się na wypożyczenie naszego fotela masującego – serwis jest darmowy. Z kolei klienci, którzy kupili nasz fotel masujący otrzymują gwarancję, Dla osób indywidualnych wynosi ona 2 lata, dla firm – rok.

Transport

Jesteśmy firmą funkcjonującą z powodzeniem w całej Polsce. Nasza siedziba mieści się w Gdańsku. Dlatego biurom, centrom handlowym i przedsiębiorstwom trójmiejskim decydującym się na wypożyczenie fotela, oferujemy transport darmowy. Klienci spoza Trójmiasta muszą liczyć się z poniesieniem kosztów transportu w wysokości 93 zł netto (w jedną stronę).

Współpracujemy z przewoźnikiem, dlatego dodatkowe usługi, np. wybrane godziny czy wniesienie fotela, wiążą się z poniesieniem opłaty wg wyceny firmy transportowej. Wówczas do sporządzenia wyceny prosimy o informacje, takie jak: miejsce docelowe transportu, dokładny adres z kodem pocztowym i informacje czy jest winda.

Zapraszamy do kontaktu

Mamy nadzieję, że artykuły na temat naszych foteli przybliżyły nieco kwestie techniczne, związane np. z wyborem fotela, sposobem jego użytkowania i obsługą gwarancyjną. Być może pomogą Wam też w podjęciu decyzji: zakup czy wynajem. Dla ułatwienia umieszczamy poniżej linki prowadzące do wcześniejszych artykułów z naszego cyklu.

Pamiętajcie, że zawsze z chęcią udzielimy informacji, dlatego niezmiennie zapraszamy do kontaktu i odwiedzania naszego fanpage’a Nedo – Fotele Masujące 😊

 

Powiązane artykuły:

1. Dla kogo fotel?

2. Funkcje fotela

3. Koszt i obsługa

4. Kupić czy wynająć?

 

 

Skontaktuj się z nami

Infolinia: 58 888 20 89

Godziny otwarcia:
Poniedziałek-Piątek 8-16

 

Tematy bloga

Zdrowie Relaks Wiedza

Polityka Cookies
 Wszelkie prawa zastrzeżone. © 2017 NEDO